söndag 23 januari 2011

Typiskt

Maja har ögoninflammation. Typ. Hon är förkyld och då sätter sig förkylningen på hennes öga. Det vänstra för att vara exakt. Hon snorar och drar upp snoret till ögat med handen. Grönt äckligt snor. Uuh! Det började i torsdags morse. Sen i fredags verkade det bättre men nu är det kasst igen :( hoppas Karns mamma kommer så kan hon passa henne imorgon. Annars kunde mamma ta henne. Jag har fått tider på hyllie och vill gärna jobba dem passen. Så vi får se.

Var hemma hos pappa igår, han kom hem från Thailand i tisdags. Träffade även Kenny och Malin och åt god mat. Det var trevligt, Malin verkar vara en kanonbra tös. Kenny har slagit jackpot! Pappa hade presenter till Maja så hon fick ett par tuffa Hello Kitty jeans och en rosa dress där det står Tuk Tuk Thailand på! Jag och Karn fick med presenter! Varsin klocka från Bangkoks oändliga marknader! Kalaskul! Annars var det som vanligt! Vi tog bussen hem med Kenny och Malin och var hemma runt tio. Jag nattade Maja direkt när vi kom hem i h gissa vem som somnat ute på soffan när jag kom ut?! Jorå, herr Yindee själv. Så jag fick mig en ensam lugnt kväll igår, såg The Deer Hunter i sängen bredvid två tröttmössor som för övrigt är så sjukt lika varandra när de sover! Samma ställningar och ansiktsuttyck! Maja talar dessutom i sömnen! Ha!

Trevlig söndag och puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar