tisdag 22 februari 2011

Stackars min älskling!

Mitt hjärta har fått öroninflammation, jag ringde till VC imorse och fick tid klockan 14.00. Hela dagen har hon varit hängig och febrig. Väl hos doktorn upptäcker vi att hon är geggig i örat och nu ömmar det. Jag har inte märkt något utan det måste ha kommit precis när hon sov. Hon har fått kåvpenin och rumpepilla och ligger i vår säng och ser Musses magiska jul! Vi inväntar pappa sen blir det mat!
Jag är själv lite risig, feber och ömmande leder. Denna jävla vinter tar kål på en!

Hoppas ni är friskare!
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni sovit bra i natt och att medicinen gjort sitt. Kommer ihåg att dom i höstas gick ut och varnade för att vi skulle få hit en massa virus som vi inte har immunförsvar emot, och i motsats till meterologerna så hade de rätt. Jättemycket folk har drabbats hårt denna vinter, det ena virusangreppet har snabbt föltjs av ett annat.Men snart kommer våren och förhoppningsvis så blir vi friskare då. Krya på er. Aldrig kul att själv vra sjuk när man skall sysselsätta en sjuk tvååring också. kickar lite styrkekramar till dig Maria. Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Ann!
    Ja mamma sa det med så vi tror att hon har lyckats pricka in allt! Hon mår bättre idag så medicinen verkar. Fina bilder du lagt upp på Minnea när ni var och badade! Tack för god mat i lördags! Kram på er!

    SvaraRadera