måndag 23 november 2009

Filmrecension. Eller inte.

Filmen var sådär, tråkigt för jag hade sådana förväntningar.
Det var ju bra så men utan att säga för mycket tyckte jag början var bra, mitten kass, slutet bra. Men slutet kunde inte varit bra om inte mitten varit med så. Fast samtidigt kunde de gjort en annan historia i mitten. Hoppas någon av er sett filmen och kan förstår vad jag menar!

Jag vill gärna ha kommentarer från någon som sett den!

Ni andra får gärna kommentera iallafall!

Man blev dock alldeles varm och pirrig i magen som vanligt när kärleken blomstrade upp! SUCKER FOR ROMANCE!

Nu ska min lilla ängel och jag iväg på en miniprommis. HAHA, hem till mormor på andra sidan gatan!¨

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Jag vet att Vevve och Klas skall gå och se den på lördag. Vevve fick välja film för det varit hennes födelsedag. Så hon kanske kan ge sin syn på filmen därefter. Själv skall vi umgås med Minnea medan de unga roar sig. Kram till er alla.

    SvaraRadera