onsdag 18 november 2009

VARNING! Argt inlägg följer!

Just de! Majas första julklapp är inköpt! HAHAHA... så mysigt att handla till sin lilla underbaring! Denna julen kommer bli alldeles underbar! Såsom resten av mina jular i framtiden! Alla ska samlas här hemma hos oss, äta god mat och bara njuta av varandra!

Synd att inte alla i världen har det så bra. Stackars alla barn som är ensamma, eller alla de gamla människor som sitter själva. Önskar man kunde ta in alla och låta dem sova på soffan!

Stackars flyktingbarnen i Hököpinge. Först ska de vara alldeles ensamma under jul, sen är de näst inpå hatade av sina grannar. Hur fan kan man vara så iskall mot sina medmänniskor?
"Stäng gränserna" Jadu.. tur att du lever i lilla trygga Sverige som aldrig krigar och därför behöver du ALDRIG fly, så inte något land tar in dej. Sätter dej i dess rikaste kommun och låter invånarna skita på dej!

Ät du dina kakor och va glad. FYFAN FÖR DEJ! O ALLA SOM TÄNKER SOM DU!
PISSPOTTA, fast det säger jag bara i garderoben.

Oj, litta argt inlägg. Sorry men detta har skakat om mig verkligen.
Vad har hänt med mitt Sverige? Mitt solidariska, gästvänliga och varma Sverige?

4 kommentarer:

  1. Fast dom kommer inte att vara ensamma maria. Dom har varandra och sen finns där personal som aktviverar dom. Men jag förstår ändå vad du vill säga i ditt arga inlägg. Jag håller fullständligt med dig. Hoppas att det blir regeringsbeslut på att alla kommuner måste hjälpa till i lyktingfrågan annars blir det kaos i Sverige. Jag blir så glad över din entusiasm kring julen. Lilla Maja kommer säkert att minnas sina barndomsjular med stor glädje när hon blir stor. Kram till er alla.

    SvaraRadera
  2. Nej, men de är ju utan sin mamma o pappa. Ja, om alla kommuner tar in så blir det 2/kommun. Och jag tror automatiskt att då kommer alla "invandrar"-beklädda problem att minska. De är ju alltid deras fel. Aldrig någon annans...

    SvaraRadera
  3. Mysigt med julen och allt som hör till :-) förra julen var rolig men denna blir nog roligare :-)hoppas inte våra barn blir allt för rädda för lilla tomten...ha det bra hälsa familjen kram veronica

    SvaraRadera
  4. Ja, första julen kommer man nog bäst ihåg! Det kan ju vara extra speciellt. Mammas gubbe ska vara tomte! Införa traditioner tidigt!

    Så snäll Minnea varit frå hon nog många fina presenter!

    Vi ses väl innan dess! Annars hos Ann och Rolle till jul!

    SvaraRadera