lördag 28 november 2009

God mat!

Det blev ett kort men trevligt middagsbesök!
Vi ville ju att Maja skulle följa med så vi var och åt redan klockan 17. Sen började hon bli otålig så vi gick direkt när vi ätit. Men det var jättegott! Green Mango är att rekommendera! De finns ju både i Sverige och nere i Thailand!

Vi åt skaldjurssallad, Nam Took och hel friterad Red Snapper smaksatt med ingefära och chili. Allt var verkligen gott men jag tycker inte det kan mäta sig mot riktiga Thailands mat. Asalis mat, Karns farbrors frus mat är underbar!

Som jag längtar till Thailand nu! Bara 4 månader kvar till vi åker!

Nu ska det snaskas lördagsgodis på hög nivå! Robinson om 10 min!

Ps. Min granne är så jävla skön! Varje lördag på kvällen laddar han med Lady Gaga; Bad Romance! Dunkar skönt i mina väggar!

Puss på er!

Kul att träffa dig Jammy! Det var längesen! Kram på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar