torsdag 26 november 2009

KAT(T)ASTROF!

Karn spelar Depeche Mode och klappar händerna för Maja. Hon sitter och asgarvar!

HAHA!

Just det, jag glömde berätta. Igår så packa jag ner allt. Satte Maja i bilbarnstolen i vagnen och gick ner till bilen. Kommer ner på gatan. Jag håller på att packa in Maja i bilen. Mamma lossar överdelen på vagnen för att packa in den i bakluckan. Gissa vem som ligger där? MINI-ME!

HAHA! Hon har lagt sig under vagnen för hon tycker det är varmt och sen har jag kört ner med henne!! HAHA! Som vi garva! Hon bara satt där med stora ögon, helt förvirrad typ: hur ghamna jag här?!

Roligt har vi iallafall! Kom inte med annat!

2 kommentarer:

  1. Haha den där mini me! Jag läste det först som att du höll på att packa in maja i bilen. "packa in henne i stolen i vagnen där bak" haha det hade varit ganska kul det med. Så virriiga är ni väl dock inte :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det gjorde jag ju. Maja skulle in i bilen med. Men så hade Mini-Me följt med. Men Maja hanmade i baksätet I bilen. Mini-Me låg UNDER vagnen! HAHA.. ja, det va roligt iallafall!

    SvaraRadera