måndag 30 november 2009

Lost and found!

Ja, det är sant! Jag har hittat mina nycklar! Nej där ljög jag! Karn hittade dem!

Tur i oturen kan man lugnt säga. Inatt har någon skitunge pajat vårt fönster på bilen. Det ska kosta runt 1400kr. Men när Karn dammsög bilen efter jobb hittade han nycklarna! HAHA!

Så det är väl delade känslor nu!

Jag är på ett sådant jävla humör idag. Önskar jag bara kunde spola fram tills imorgon bitti och hoppas på en bättre dag!

Puss på er och godnatt. Tror jag går och lägger mig tidigt idag!

2 kommentarer:

  1. Stackars Maria. Vilken skitdag. Visserligen var det bra att Karn hittade nycklarna, för nu har ni ju ett par extra om ifall ni gör av med ett par.Men det var en onödig kostnad och sen rutan till på köpet. Förstår fullständigt att du är arg. Usch jag vet så väl vad ni går igenom. Kommer ihåg alla år som vi har fått vända på slantarna för att få dom at räcka till. Strunta i att köpa julklappar, jag tror nog att alla förstår och gör dom inte det så har dom allvarliga problem. Bamsekramar från Ann.

    SvaraRadera
  2. Tack Ann! Vi beställde aldrig nya nycklar eftersom vi diskuterade valet av säkerhetsdörr så det kostnader försvann men som du säger kostar bilen nu så...:/

    Får se hur vi ska göra.
    Kram

    SvaraRadera