fredag 14 maj 2010

Det ljuvligaste ljudet

kommer just nu från vardagsrummet! Maja skrattar åt Mini-Me.. men Mini-Me gör inget direkt :)
Jag tror Maja mest tycker det är kul med kissen!! Hon leker med hennes leksaker och busar, Mini-Me bara tittar på henne och typ: e du knäpp eller?!
HAHA!

Såg på nyheterna innan, den resorb vätskeersättningen gav vi Maja i Thailand, undra om det var därför hon blev sjuk? Jävla idioter hur kan man göra så fel?
Och Thailand, vi börjar bli oroliga nu. Karn ska ringa till Thailand imorgon och höra om hans kusiner har åkt därifrån. De studerar ju i Bangkok. Får hoppas dem är säkra. Detta börjar bli riktigt obehagligt..

Annars kämpar jag med en tradig förkylning som jag tror är på väg att ge sig! Trist!

Puss på er och trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. Förstår inte varför mina kommentarer försvinner.
    Chansen är väl ganska stor att det är resorben som gjorde att hon blev uttorkad. Tur att ingen fått sätta livet till i alla fall. Om ni fortfarande inte har fått tvättat så skall jag tvätta i morgon (söndag) klockan tre. Om du vill h nåt tvättat så är det bara att lämna hit det så fixar jag det till er. Kram Ann

    SvaraRadera