lördag 15 maj 2010

Gomorron!

Tack för era erbjudningar att låta mig tvätta hos er!! Säger man så? Låter konstigt men ni förstår vad jag menar! Jag har faktiskt fått tvätta så nu är vi back on track igen!

Vi har en sån tårtspade med ett batteri i som spelar compleanos feliz melodin. Batteriet kan man ta ut och det spelar endast om man håller i båda polerna. Maja förstod inte det till en börjar så först höll hon i bägge och då spelade den. Sen släppte hon ena handen, då slutade den spela. Sen höll Karn den och tog i Majas arm, då började den igen! Haha, ni kan tro Maja stod där och fattade noll!

Sånt roar vi oss med på helgmorgnar härhemma! Vädret tillåter ju inte någon utomhuslek :(
Karn vid köksbordet innan:

- Det är bra det regnar, då bränner dem inga bilar på Rosengård..
Jag:
- ...
Karn:
- Varför kommer de inte hit och bränner min bil?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar