lördag 22 maj 2010

Hemma igen!

Efter en övernattning ute i Stugan! Spontant sådär mysigt!
Vi hade en underbar dag igår, vädret var ju faktiskt fint! Inget regn och solen sken. Undrar hur det blir idag. Planen är att vi ska till Lund nu snart. Jag vill dit och träffa min syster och se karnevaltåget. Missade det sist det var för jag tror jag jobbade då om jag minns rätt. Det var längesen.

Karn vet inte om han vill dit. Han vill inte dit om de är börjar regna för då kommer han ångra sig. Han vill inte åka buss eller tåg dit utan vill köra. Det finns ingenstans att parkera förutom utanför stan nästinpå. GANSKA långt att gå. Då är det mysigare att åka buss eller tåg tycker jag. Men vi är olika men ibland är jag och Karn EXTREMT olika. Lite jobbigt. Får se, vill han inte drar jag själv dit.

Nu ska jag in och göra mig grann (are)!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar