lördag 15 maj 2010

Lekdejt ikväll!

Vatt iväg med Stina på Mobban och handlat! Jag hade fått presentkort av moster på HM så vi sprang in där en sväng. En fin sommarklänning till moi och lillfisen fick en söt liten Kittyklänning!

Hemma nu och kakan står i ugnen, ska ju hem till Stina ikväll och äta god mat och umgås men framförallt ska det drickas VIN! HAHA! För sex dagar sen sa jag aldrig mer rödtjut men det var ju när jag var bakis! HAHA, samma gamla visa!

Hans ringde och dem ville bjuda in sig till oss ikväll för bak och vad jag förmodar skulle varit middag. Vi har ju andra planer sa jag. Svårt att få in några dejter med syster och Hans för Tessan jonglerar (?) med alldeles för många bollar tycker jag. Massor med saker planerade varje helg och på veckorna pluggar hon så då har hon inte tid. Men vem orkar något i veckorna? Vardagen tar sin kraft! Och det är likabra att hon lägger sin tid på studierna i veckan. Men tycker hon borde försöka delegera sitt nationsjobb lite för hon har andra prioriteringar i form av en Mora-häst!

Nej, snart är det sommarlov och då kan vi mysa mer! Så fort den här ryssvärmen kommer tänkte jag fixa grillfest antingen härhemma eller ute i stugan! Jag måste iofs snacka med mor om det först eftersom det är deras stuga!

Nä, fy hundan nu längtar jag tills värmen. Detta pissiga vädret alltså. Vi ska ju gå hem till Stina och Fredrik om en stund. Ska va där redan till matchen börjar klockan fyra.
Hoppas iallafall att vi får uppehåll när vi går dit och hem!

Nej, nu ska denna jänta göra sig extra fin och sminka sig för första gången denna veckan! Jag har ju varit sjuk, ugnefär samma sak som när jag duschade innan.. kom inte ihåg sist jag duschade men skönt var det!! HAHA!

Trevlig lördag allesammans!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar