måndag 13 september 2010

Godkväll!

Sitter och slöar framför dumburken. Ser "Rumour has it". Den är rätt skön! Jag bara älskar Shirley Maclaine!
Vi har haft en underbar dag tillsammans med Annica och Leon. Tills olyckan är framme och Leon ramlar och slår bakhuvudet. Det blir ett litet jack och blöder, vi åkte in till grangatan och den snälla läkaren limmade ihopa såret supersnabbt! Det tog max 20 minuter! Jag trodde lätt vi skulle sitta där i flera timmar! Nu är dem hemma och Leon verkar ok. Skönt att det inte var värre. Lille söte, nu får han samma lim och stripes som Maja hade. Men Annica var coollugn hela tiden, lite så när det blödde men inte som jag när det hände Maja. Jag var nog mer panikslagen. Hon skötte sig utomordentligt!

Nu ska jag se färdigt filmen! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar