onsdag 8 september 2010

Grattis min vän!

Idag fyller Stina år! Min vän som jag bara haft i ca åtta månader. Men vilken bra vän hon är! Snäll, hjälpsam, mysig, generös, rolig, ordentlig och sist men INTE minst en fantastisk mamma till Oliver!

Snart kommer hon hit och dricker kaffe! Lite myspys på morgonen! Sen ska jag lämna Maja på dagis vid elva. Jag jobbar eftermiddag/kväll idag så Karn hämtar henne efter jobb. Trodde först hon var sjuk för hon var varm innan och gnälling. Ingen feber längre, inte varm heller så då kvarstår bara gnälligheten.. Inget att göra där inte!

Hoppas hon skonas så mycket som möjligt av dagisbasiluskerna fast det är väl drömtänkande från min sida!

Blev nyss beordrad att sätta på kaffet så nu sätter jag .

1 kommentar:

  1. tack gumman! vad glad jag blev när jag lste detta=) du e oxå en underbar vän och mamma! maja kan skratta sig lycklig som har dig o karn=) puss puss hopaps du får en bra dag på jobbet
    stina

    SvaraRadera