måndag 20 september 2010

Ont i halsen (tror jag), hosta, tannavärk, snorig. Det är vad som fattas lilla Maja. Själv är jag snorig jag med, ont i halsen lite och har en obehaglig sjukdomskänsla i hela kroppen. Precis som något hemskt snart ska bryta ut. Det är väl dagisbasiluskerna som har bestämt sig för att hälsa på. Det går förkylning på dagis (när gör det inte det!?) och magsjuka. Tur vi inte drabbats av det.

Stackars Oliver är hemma och är magsjuk, han äter inget och det bara kommer från bägge hållen. Feber och ligger helt utmattad. Stackars liten. Stackars Stina och Fredrik, dem har knappt sovit något inatt eller natten innan dess. Ja det är väl bara att börja vänja sig vid det, sjuka barn.

Men det är så trist för jag vill ju jobba :( trivs jättebra på jobb, alla är så snälla och goa. Plus att nästa vecka ska jag in på KK och operera mig lite så då måste jag vara hemma en hel VECKA från jobb för att läka. Pisstradigt. Men jag vill ju gärna att det blir bra så det uppoffringen gör jag gärna. Jag ska sövas, obehagligt. Är lite skraj över det nu när det närmar sig. Då blir det ännu mer frånvaro på jobb.

Nåja, nu ska jag kolla maten. Maja är för tillfället nöjd med Noddy. Det sitter i sen Thailand! Hon dricker jättebra och äter fullkornsveterån. Personligen tycker man det borde riva i halsen..

Ha en skön måndag. Blir sänghäng för oss sen efter maten. Jag tror jag har feber nu med. Börjar frossa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar