onsdag 29 september 2010

Tack!

Tack så jättemycket för era kommentarer!
Nu är jag hemma igen. Operationen gick bra och allt kring narkosen fungerade bra. Jag har fruktansvärt ont men det förväntade jag mig ha. Nu ligger jag i sängen med min älskling och tittar på Noddy. Det är ju Majas bästa att titta på när hon är sjuk så jag tänkte att jag provar det med! Idag blir det sängläge hela dagen, imorgon lämnar Karn henne på dagis och mamma hämtar så då får jag hela dagen att vila mig. Det är tre veckors läkeperiod och jag ska vara hemma från jobb i en vecka. Just nu känns det oerhört behövligt. Sist jag hade såhär ont var efter förlossningen och det var ju ett tag sen. Men det ska nog bli bra.

Ville bara berätta för er att jag är hemma nu och allt är bra.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar