måndag 12 september 2011

Jag vill känna tro..

Ligger här i sängen och känner hur allt faller på plats. Ja runt omkring då alltså. Morgonen, molnen som lättar, solen tittar fram.. I mitt huvud är det kaos som vanligt! Lever ett liv just nu som jag absolut inte vill leva, känner mig som ett barn på julafton som inte fick vad hon önskade sig i julklapp. Dagarna går på men min tillvaro är lika med noll. Känner tomhet (försök illustrera det!) känner ingenting, saknar   honom otroligt mycket! Önskar han kunde komma fram till att detta var ett felaktigt beslut! Vill hitta tillbaka till varandra, vill skapa en förändring. Jag vill ha dig. 
Det är så svårt att försöka blicka framåt men jag gör det trots allt. Somliga dagar bättre än andra. Idag sämre..
Men nu ska jag äta mysfrukost med min dotter! 

1 kommentar:

  1. Men.. Hoppas det änder för dig snart. Så ska du inte behöva känna ju

    SvaraRadera