måndag 5 september 2011

Så som i himmelen

Så som i bloggen, regn. I detta fall i form av bilder.
En glad feberfia
Hmm, vad skulle jag nu göra?
Dockan ska åka vagnen och då måste man ha kudde!
-Titta mamma jag nannar bebis!
Jag och Maja har matchande stresseksem på hakan. Tror det är vår lilla familjära förändring som spelar ut sig i våra ansikten!
Stolt ny sängägare!
Ser ni att hon kan själv?


Jag vaknade fem i morse av att en kamin eldade på ganska bra bredvid mig. Stackars lillfisen hade 38,5 i temp. En rumpis och lite (läs mycket) tålamod senare somnade hon om och vaknade igen klockan nio. Hon är redan trött och vill sova så nåt lurigt är det. Jag hoppas på tänder. Ingen dagis idag eller imorgon. Men som ni ser är det alltid ork för lek och tur är väl det!
Nu ska vi vila tidig middag.
Kram på er!



1 kommentar:

  1. Krya på dig Maja! Superfin säng Maja har fått! :)

    Kram
    /Mia

    SvaraRadera