onsdag 7 september 2011

Trainwreck...

Idag känns det som jag blivit påkörd av ett tåg, mina tankar är svårhanterliga och överallt. Känslorna vet inte vart dem ska ta vägen. Önskar att jag slapp dessa dagarna, vill ha dagar som igår. Jag kommer på saker, blir införstådd att vissa ting alltid kommer vara annorlunda och får ångest över det. Känner mig misslyckad med så mycket. Gläds åt tanken att jag är på jobb istället för hemma och surar ner tillvaron för Maja. Hennes mamma är ett vrak idag och det är skönt att hon slipper se mig. Nu ska jag återgå till min rast och hoppas på lättsammare tankar!

Hoppas ni har en bättre dag!
Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde ta bort din smärta. Vet allt för väl hur ont det gör. Tur att du har något att göra som skingrar tankarna emellanåt. Bamsekram til dig Maria.

    SvaraRadera
  2. PUss .
    hoppas du mår bättre snart gumman!

    SvaraRadera