tisdag 30 augusti 2011

En dag

En bra dag som de flesta är när jag får lov att vara på min arbetsplats. Imorgon är jag ledig, jag ska försöka göra dagen bättre än den sista dagen jag var ledig. Min hjärna klarar inte av för mycket fritid just nu. Kort och koncist, order, uppdrag som ska planerar, utföras, följas upp och utvärderas. Det är det jag helst gör just nu. För mycket frihet och tid så låter jag mig själv falla fritt i destruktivitetens sfär. Där trivs jag inte och där är det svårt att ta mig ur. Där vill jag inte stanna så jag sysselsätter mig. Kanske inte med något av värde men för mig vad som funkar här och nu. Snabba lösningar är kanske inte svaret men just nu är det det enda som gör mig funktionell och jag behöva fungera. Fungerar jag inte så finns jag inte och finns jag inte så hade detta aldrig existerat, eller?



Godnatt.



2 kommentarer:

  1. D är bra, sysselsätt dig så mkt du kan! Varför stack han? Hoppas du snart kommer in i "ditt & Majas" liv!

    SvaraRadera
  2. I dag slutar jag klockan tre idag och Vevve och barnen skall komma. Ni får gärna komma och joina oss om ni vill. Kram till er båda Ann.

    SvaraRadera