onsdag 24 augusti 2011

Vår första frukost tillsammans med vårt gamla bord!

Detta är det första köksbordet jag själv köpt! Vårt ena som står i vardagsrummet fick vi för längesen av min pappa och Inger och det vi hade i köket var min gamlamormors. Så detta är det första bordet jag köpt alldeles själv! Skoj det här, 26 år och upplever sånt som annars 20-åringar gör! Fast samtidigt så jag har gjort detta en gång innan fast tillsammans med Karn. Men ibland blir det så här och då går man starta om från scratch! Jag har några femtiolappar på mitt Ikea-presentkort och tänkte åka till Ikea och handla lite smått idag. Sen in om Mobilia på vägen hem!

Jorå, en bra dag väntar! Sen jobb hela helgen! Just det! Jag ska upp en sväng på MF imorgon kväll efter jobb och se The Ark! Kan inte bli sämre!
Ha en bra dag!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Det blev ju jätte fint. Hoppas frukosten smakade bra. Ha en bra dag. Älskar er mina töser.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Det ser ju riktigt mysigt ut. Och jag tror du skrev fel när du skrev att sämre kan det inte bli, du menar nog bättre ;-)))
    Kram till er båda i alla fall.

    SvaraRadera