tisdag 6 oktober 2009


Sparka på mig när jag ligger på golvet naken


Fastna med en strumpa i min baken

Mamma hon ger mini-me kärlek o whiskas

när katten egentligen borde piskas

Oj vad det rimmas Tjooola hopp tjoola Hej

Riktigt gramatiskt korrekt var det ej Nej nej

Ja nu får jag sluta med min "rap"

Pussa maja från pappa innan hon tar sin förmiddags-"nap"




Oftast mailar vi varandra om andra saker men ibland gör vi det lilte roligare! Såhär såg Karn mail ut som han skickade till mig nyss!

3 kommentarer:

  1. Det är sådana småsaker som förgyller vardagen. Ni är fantastiska båda två, förlåt alla tre, förlåt all fyra. Kram ann.

    SvaraRadera
  2. HAhaha....Lägger du upp detta??...HAhahaha.

    Till alla andra som läser denna blogg, så är jag egentligen ganska normal.

    Till Maria. Puss älskar dig :)

    //Karn

    SvaraRadera
  3. Älsklingen, hädanefter får du skriva ALLA julklappsrimmen!

    Älskar dej min lille Harry Potter!

    SvaraRadera