torsdag 1 oktober 2009

SPA

Jag har haft en underbar kväll tillsammans med ljuva bubblor i badkaret!
Lenande ansiktsmask, smooth bodyscrub och standard-rakning.
Allt till levande ljus och härligt lalande från moi! Min bluetooth boll är sönder :(

När man lämnar badrummet så känner man sig som är ny person, redo för nya äventyr. Ny ork!
Underbart med lite mys för sig skälv i badrummet, min egna lilla myskväll. Nu ska jag mysa lite med Karn. Han är trött efter jobb och lite seg i kolan idag. Man kan ju inte alltid vara på topp. Ska uppmuntra honom lite med varm choklad!

Imorgon skulle min gamlamormor bli 97 år. Mamma, Maja och jag och kanske Tessan ska åka till minneslunden och lägga en blomma. Det känns konstigt att hon är borta. Men det är väl en känsla man lär sig leva med.

Snart är det Idol, jag har inte bestämt mig än vem jag ska heja på. Men jag har fastnat för Eddi så jag hoppas han blir ett av juryns wildcard. Jag tycker även Clara har en unik röst. Tjejerna är klart bättre än killarna i år tycker jag. På gott och ont.

God kväll på er allesammans ute i världen! Var snälla om varandra! Skänk ett leende vetja!

Pusss

1 kommentar:

  1. Låter mysigt. Det är bra att du ger dig egentid Maria. På så sätt blir du automatiskt en bättre mamma. Kram ann.

    SvaraRadera