fredag 30 oktober 2009

Lost and (NOT YET) found

Jag är snart 25 år gammal och har lyckats bli av med mina nycklar. GRRRRRRRR!
I onsdags när vi hämtade vitrinskåpet så hade jag dem men någon gång under kvällen har de försvunnit. Vi har ringt till diverse stället vi varit på, INGET.

Så nu letar jag här hemma. HOPPAS! Jag är så förbannat arg på mig själv. Sist jag blev av med nycklar var jag nog 13 år och om ens det.

Träffade Ann, Minnea och Anette igår. Mamma var här med och vi åt fläskpannkaka. MUMS!
Minnea är en sprallig tös! Maja kommer vara ungefär där Minnea är nu om ett år.

Tack Ann för de fina presenterna , jag fick två växter av Ann med varsin matchande lilaskimmrande kruka till och ett matchande ljus. Maja fick lila Hello Kitty mjukisdress!

Märks det att jag tycker om lila?

Tvättedax idag igen. Får se om jag lyckas hålla mig under gubbstrutarna idag!!
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar