tisdag 20 oktober 2009

No means no you know!

Vi slappar hemma idag. Vårt bredband har äntligen hittat hit vilken innebär att jag har en del serier att ta igen!

Maja har blivit tokig! Kör runt i sin gåstol som hon verkar ha stulit! Krockar med allt och alla och jagar Mini-me.. stackaren!

Försöker få henne att förstå att hon INTE får leka med hemmabion och högtalarna! NEJ Maja ajabaja, fy,, hela tiden. Men tillslut lär hon väl sig. Man blir väl tokig och riktigt trött på sin egen röst LÅNGT innan det. HEHE!

Nu lite mer Californication!

Pyss som fransmännen säger, Pyss!

7 kommentarer:

  1. Ha ha ha, ja nu är det full fart på utvecklingen hos lilla Maja. Tänk så mycket de skall lära sig på väldigt kort tid egentligen.Skall bli kul att träffa henne/er nästa vecka. Kram Ann.

    SvaraRadera
  2. Jo, klart hon kommer! Jag lärde mig så då kan hon med!

    Ja, Ann. Vi kan höras till helgen och bestämma en dag.

    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du förstod att jag var ironisk.
    Klart att hon kommer lära sig att vissa saker är farliga.
    Men du kommer bli så mycket tröttare på din egen röst... Tjat ingår lite. HAHA

    SvaraRadera
  4. Hahaha visst är det underbart men det blir "lite" bättre med tiden :-)kram på er mvh veronica med familj

    SvaraRadera
  5. Jo men så är det väl Jojo, Tjat tjat tjat.. :)

    SvaraRadera
  6. Pappan lär sig ju inte.... så varför ska hon lära sig?

    /Pappa

    SvaraRadera
  7. Men pappa kan man slå på fingrarna! Och om han är riktig stygg får han sova på soffan ;)

    SvaraRadera