torsdag 22 oktober 2009

Du är min man!

Min man är det bästa man man kan få! Många "man" där men det finns bara en som han, min man Karn!

Vi blev tillsammans när jag gick i nian och han gick i trean på gymnasiet. Och sedan dess har jag varit head over heels inlove! Självklart har det varit tuffa tider och då man fått jobba extra hårt för att få förhållandet att fungera.

Jag har sett många förhållande inledas,blomstra och för att sedan vissna och dö.
Andras förhållande blomstrar fortfarande. Kärlek är nog det underbaraste som finns. Jag är ett stort fan av det! SUCKER FOR LOVE!

Men ibland så bygger man upp det där med kärlek alldeles för mycket. Folk snackar om storslagna gester och romantiska skådespel. Det är roligt och så men den riktiga kärleken är det som finns hemma hos oss just nu och säkerligen hemma hos er med! Tycker jag.

Den underbara stämning som infinner sig när man sätter sig i soffan efter en lång dag och säger: Äskar dej baby!

Sen sitter man i varsin sida av soffan och ser på tv tillsammans och bara är. Pratar ibland. Men mest slappnar av. Man bara vet att man hittat rätt! Man kan den andra utan och innantill. Vi vet ibland vad den andre tänker. Man vet att det är den andre i soffan man ska bli gammal med. Arbeta igenom många soffor med!
SÅ JÄVLA UNDERBART!

Karn, du är mitt liv! Jag älskar dig så otroligt mycket! Du har gett mig den vackraste gåvan någon någonsin kunnat be om. Vår underbara dotter som sover lugnt i sin säng!

2 kommentarer:

  1. Underbara ord, och det är precis så ett stabilt förhållande skall kännas. Så småningom sitter ni kanske i skilda rum och tittar på olika program eller gör andra olika saker men vad gör det, ni finns ju där. Kram till er lilla fantastiska familj. Ann

    SvaraRadera
  2. Älskar dig jätte mycket :)
    Du och Maja är mitt liv.

    SvaraRadera