måndag 5 oktober 2009

Flyttlass!

Jag är väldigt slö idag. Maja vill inte sova än så vi sitter allesammans och ser på Tinas Cookalong. Semi-interested men Karn tycker om det så...

Vi fick faktiskt kört en hel del idag så förhoppningsvis blir det flytt tidigare än helgen. Vi får se.. det är ju bara 4 dagar till helg så.

Imorgon ska jag och Maja upp till stan en stund och träffa Majas moster och mormor. Dem skulle inköpa en balklänning till mig syster för hon ska på fin sittning på Kåren.
hon aktiverar sig en massa och verkar tycka det är jätteroligt!
Själv är jag inte mycket för det livet.. har provat och det passar inte mig.
Vill bara få plugget gjort så jag kan börja jobba, jag tycker mer om att jobba än plugga! Men det ena kräver det andra så.. men jag har bara ett år kvar så det är lugnt. Men sen har jag BM utbildningen om jag nu vill det och det är på två år. Men men. Vi får se!
Jag brukar se den förlossningsklinikentv om dagarna och jag blir så varm i hjärtat varje gång. Jag tror det är övertygelsen att jag ska bli barnmorska, jag tyckts ju brinna för det!

Nu gråter lilla ängeln så jag ska in och ta över från hennes far.

Puss på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar