lördag 18 augusti 2012

En kärleksförklaring.

Jag har haft en fantastisk dag. Jag har precis nattat min dotter. Hon var nästan redo för att skippa blöjan på natten men ändrade sig i sista minut. Hon sa att hon var stor tjej nu och behövde ingen blöja men när det väl gällde så var den en trygghet och självklart fick hon sin blöja. Vi har inte bråttom.

Idag har varit en kanonbra dag, vi var i stan och käka lite festivalmat, följt av lek följ av lekplatshäng följt av grill på lekplatsen i solen! Denna dagen har verkligen gått i gudomlighetens tecken! Idag är jag fri! Idag älskar jag! Idag är en kärlekens dag! Vi satt nere i parken och så kom Gurkan, vi grilla, vi åt, vi njöt, sen kom Stina, hennes syrra och Majas absoluta favorit Oliver! Som hon trodde var sjuk. Ni skulle sett hennes min när jag sa att överraskningen var Oliver! Hon bara skrek "Oliver" och sken upp! Dem är så underbara tillsammans! Vi snacka skit, drack vin och bara njöt av sommaren! Jag är så välsignad att ha sånt bra liv. Jag är så oerhört tacksam för alla mina omkring mig! Ni gör mig till en bättre människa:)

Till familjen Hörnell/Olsson: Jag är så glad att vi har er som vänner! Ni och er familj har tagit emot oss med öppna hjärtat och ni är underbara på alla dess vis! Maja och Oliver har något magisk och vi är lyckligt lottade om vi någonsin förstår vad! Tack för att ni finns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar