torsdag 16 augusti 2012

Om en vecka!

Om en vecka imorgonbitti åker jag till Majas bestemor Hannah! Min kära vän från högstadiet har sedan många år bott och arbetat i vårt kära grannland och äntligen har jag fått tummen ur rövva och köpt mig en biljett tur och retur till Sandefjord, Norge. Woho! Det ska bli så jävla skoj! Jag åker på fredag förmiddag och kommer upp en timme senare för att mötas av världens gladaste jänta:) Hannah har planerat in spa på fredagen med härlig middag på kvällen, sen på lördagen blir det sol och bad (om vädret tillåter). Tyvärr blir jag ensam på dagen för hon var tvungen att jobba några timmar:( sen blir det fest för hela slanten. Larvik, Norge har nog inte det bästa utbudet av nattliv men jag och Hannah brukar alltid ha skoj så roligt lär vi ha:)

Jag ska flyga alldeles själv och det har jag bara gjort en gång tidigare och då var jag typ tolv år. Idag upptäckte jag dock att mitt pass gick ut i maj i år så det blev att skynda till passexpeditionen för att skaffa ett nytt. Jag hinner få det i tid men jag ringde och förhörde mig med flygbolaget om man ens behöver pass och det behöver man inte.

Det ska iallafall bli riktigt skoj och jag är taggad till tusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar