söndag 11 april 2010

Grattis Maja på din ettårsdag!

Nu är det exakt ett år sen vår dotter föddes. Tiden har gått snabbt. När man idag ser på henne kan man inte tro att hon har varit så liten, helt otroligt. Hon springer omkring och pekar, skrattar och vinkar, pratar och ler. Allt det där har hon lärt sig på ett år. Wow! Blir fortfarande fascinerad varje gång jag ser henne och inser att hon kommit från mig. Att hon har varit i min mage.

Allting startade med en fyllefest på Koh Samui, Thailand i slutet av juni 2008! Det resulterade i det vackrast som mina ögon någonsin skådat.
En liten flicka vid namn Maja Lamyong Kerstin Yindee.

Mamma och pappa älskar dig jättemycket!

Puss och kram

Ps. Schemalagt inlägg.

3 kommentarer:

  1. Hej. Tänkte gratta lilla Maja på sin ettårs dag :) hon är ju jätte stor, sist jag såg henne vart på Mobilia när du hade henne i bärsele, så det var ju ett bra tag sen! Beklagar att hon varit sjuk hoppas den lilla snäckan blir bättre :) Ni får komma förbi en dag, säg till din mamma det :) Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Grattis mormors älskling. Saknar dej jäääääättemycket. Hoppas du snart blir frisk. Puss till er alla tre.

    SvaraRadera
  3. jag blir så himla sur. Var tar mina inlägg vägen. Hade skrivit ett långt inlägg i går men det har bara försvunnit i cybern. Orkar inte skriva om det så i alla fall grattis till lilla Maja och hoppas antibiotikan verkar. Kram ann

    SvaraRadera