måndag 5 april 2010

Tack

För era kommentarer! Märker att vissa även mina kommentarer försvinner. Undrar varför. Tråkigt när det händer.

Utan att skrämma upp er nu. Maja är magsjuk. Hon mår bra, allmänntillståndet är som vanligt. Hon skrattar, leker, äter och dricker som vanligt. Men hon har diarre, igår bajsade hon 8 gånger. Det har utvecklats nu under fyra dagar och igår bestämde vi oss att gå till läkaren. Hon har nu fått lite medicin och så ska vi på återbesök imorgon bitti. Hon mår alldeles utmärkt. Anledningen till vi gick till läkaren var för hennes diarreér. Det är inte precis bra med diarreér hela tiden. Hennes rumpa är såklart röd efter så många bajs men vi har inytiol med oss och det funkar bra. Blivit bättre bara under natten. Läkaren trodde det var en reaktion på mjölk så ingen mer mjölkbaserad gröt, inga mer yoghurts. Välling och ris med diverse protein sa han var bäst. Vi litar på läkaren och kör ensidig kost så får jag boka ett läkarbesök i Sverige angående komjölkproteinet.

Nu bajsade hon igen så jag ska ta hand om henne. Sen blir det lunch. Vi är hemma hela dagen idag och vilar, dels för hennes skull, dels för vi har bränt oss. Aj!


Mamma: jag har mobilen här så du kan ringa när du vaknat. Inget att vra orolig över. Jag har oroat mig tillräckligt härnere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar