torsdag 8 april 2010

I brist på annat att göra.

Eftersom Maja är sjuk och man då blir ganska bunden till hotellrummet så har jag städat! Haha, jag vet, det finns folk till det men eftersom vi legat på rummet hela dagen var jag bara tvungen att göra av med lite energi. Jag gick och åt lunch innan nere vid poolen, väl där passade jag på att simma några längder. Man känner sig mycket mer motiverad till att träna när man är på semester. Undra varför det är så?

Nu sover lillan, hon är vädigt pappig när hon är sjuk. Karn är glad åt det iallafall! Så vi tänkte se en film. Tooth Fairy hette den nog, en komedi med The Rock och Julie Andrews. De säljer ju billiga DVD filmer härnere! Ytterligare en rolig aktivitet när man är på hotellrummet!!!

Konstigt att jag kan få städnoja när jag är borta, hemmet är där hjärtat finns sägs det ju! Så jag bär med mig mina hjärtan överallt, vill ni ha städhjälp så bjud bara hem familjen Yindee så städar jag åt er!

Trevlig kväll, eller dag hon är väl kvart över tre hos er!
Puss


1 kommentar:

  1. Jag får väl börja med att säga grattis till Anita på hennes dag.
    Kommer i håg i fjol när jag själv fyllde som folk tjata på mig. Hur kännsdet nu att fylla femtio, skall det bli brakfest nu osv. Sjävl tycker jag inte det är nåt speciellt att fira. Att man blir ett år äldre och nerförsbacken har börjat är det nåt att fira. Inte om ni frågar mig i alla fall, men ett grattis kan jag kosta på mig.
    Kan ju inte vara så kul att sitta på ett hotellrum hela dagarna men jag förstår att det är för att där är svalare än ute. Men på kvällen kan ni väl gå ut lite. Det är inte farligt att ta ut henne trots att hon har feber, hon får bara inte vara så aktiv, men en tripp i vagnen skadar inte. Men hoppas att hon är bättre nu i alla fall och att medicinen hjälper. Kram till er alla. Ann

    SvaraRadera