lördag 15 augusti 2009

Fotodax!

Nu har jag och Karn suttit och fått iordning på flickr vilket gör att jag kan lägga upp bilder på Maja. Saken är den att jag har varit nojjig över att lägga upp bilder just på henne. Det finns ju så mycket obehagligt man hör om ute på nätet.
Läs http://blogg.aftonbladet.se/10610/perma/989727 så förstår ni vad jag menar. USCH!

Flickr gör att jag kan vattenstämpla bilderna vilket innebär att jag stämplar min identitet på bilderna för att skydda dem och göra klart vem som ligger bakom dem. I detta fall så tillhör bilderna mostlymajsan.blogspot.com!

Jag, Karn och Maja har varit hos Tant Ann och Farbror Rolle idag och fikat. Vi diskuterade detta med Ann och jag tror nog hon blir glad över mitt val att visa lite foton på Maja, det är ju något jag vill kunna göra men jag har velat skydda henne också. Som Ann så, eftersom hon inte ser henne så ofta så är det roligt att kunna följa Majas utveckling på nätet.

Vad bra detta kommer bli!

Vi har också hunnit upp en runda på malmöfestivalen, ätit lite och gått och trängts.. HAHA det är ju det enda man gör.
Sen på hemvägen träffade vi Micke och hans fjälla med deras 1,5 vecka gamla gosse Leon. En sån goding! Men det är som folk säger, man glömmer, jag sa det att jag kan inte fatta att Maja varit så liten! Hon har varit minst fram tills nu..:)

Nu är Karn inne och lägger Maja.. sen ska dem vuxna leka! Det är ju trots allt lördag!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar