fredag 7 augusti 2009

Nu vankas det volley!

Karn brukar träffa Phille och några andra och spela innebandy men nu till sommaren har de bytt ut det mot beachvolleyboll vilket kanske är logiskt. Saken är den att jag älskar volleyboll och jag älskar strandsand så när man slår det samman blir jag lycklig! Så idag vankas det volley!

Vi ska vara ute på Bo01 vid Vanna Beach och sen efteråt tänkte vi stanna lite och bada en stund! Karn måste dock till mobilia och klippa sig för dumma jag har bokat till honom klockan ett. Han får köra bort och göra det sen komma igen.
Det ska ju bli så bra väder nu i helgen så jag vill passa på och vara ute lite. Måste ju få lite färg, tycker jag är blek!

Ses i sanden!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni hittar på en massa skojiga saker fast att ni blivit med bebis. Många tycker att livet tar slut för en själv när man får barn men ni lyckas verkligen kombinera det. Det är bra för ert förhållande. fortsätt så. Kram ann.

    SvaraRadera
  2. Kul att höra vad folk tycker! Vi har bestämt oss från början att inte ändra på oss! Tror som du säger att det är viktigt för mitt och Karns relation (och för att få min bebismage i trim!!!)

    Kram

    SvaraRadera