fredag 14 augusti 2009

LYCKAN ÄR GJORD!

Vi har fått vår lägenhet! YES YES YES!
Jag är så lycklig jag är så lycklig!!!

Det är en trea borta på mellanheden, där vi velat bo ända sedan vi bodde borta på John Ericssons väg innan. Då var det i en tvåa på knappa 50 kvm och INTE lika roligt! Nu blir det lite mer permanent i en trea.. mest glad är jag över att Maja får sitt egna rum! Som jag ska fixa och dona där! Det ska bli SÅ fint!

Mamma har köpt fina hyllor och tavlor som vi ska sätta upp. Maja ska få nya möbler och det ska bli så fint!

Spjälsäng, skötbord, matta, gardiner, tavlor, hyllor, leksaker, kuddar, bilar, dockor, nappar, kläder, mysiga filtar, lampor, lådor, garderob, täcken, vagn, sitter, pall, gosedjur, gym, takhimmel, speglar, skrallor, massor mer och KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!





Puss på er!

5 kommentarer:

  1. Gud vad jag blev glad för er skull. Jag kan bara säga lycka till men jag undrar, hur stort är majas rum egentligen. Oj vad där skall få plats mycket :-). Ha ha ha. Du är för söt Maria. Vilken entusiasm.Hoppas ni kan flytta dit innan jul. Vi hörs. Ann

    SvaraRadera
  2. Haha.. ja det låter som ett väldans stort rum! Jo det kan vi det är inflyttning redan den 1 oktober så det blir snart! Kramkram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis!!! Vad roligt:)).
    Vad skönt att få lite mer space...och just där ni vill bo...jätte kul!

    Massor med kramar
    Manuella med familj

    SvaraRadera
  4. Manuella

    Tack tack. Ja det är härligt. nu måste man bara ställa sig med en TILL flytt i raden av många. Trist..:( Men efter regn kommer solsken!
    Kram på er!

    SvaraRadera