onsdag 5 augusti 2009

Oh vilken härlig dag

En härlig dag är när man inte hinner med någon annat än det man just vill! Inga tråkiga måsten!
Kom nyss hem från stugan där vi blivit bjudna på god mat och innan dess var vi ute i Bara och badade! Maja fick bada hos mormor istället i lilla blå badbaljan!
Sara, Nira och Nelly var med och det var jätteskoj hela dagen!

Imorgon blir en lite lugnare dag med städ och pill hemma, sen på eftermiddagen blir det picnic ute på bulltofta med Karns gamla klasskompisar och farbror Andy! Ska bli skoj och träffa Manuella och hennes familj med, vi har pratat litegrann på facebook och här via bloggen men aldrig setts i verklighet.

Nu måste jag hoppa in i duschen och få av mig all klor.




Puss på er mina goingar!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en toppen dag...vad skönt!

    Glöm inte mat och dryck till er imorgon...fast det visste ní nog...picknick säger nog allt.
    Hahaha...ibland är inte alla mina höns hemma:)).

    Ska bli skoj att träffas i real life....och lilla sötisen maja.
    ja också karn förstår...haha:).

    Nu kallars sängen...dags att jag slutar pladdra strunt!
    Godnatt:)

    SvaraRadera
  2. Ni verkar själv haft en underbar dag. Men som sagt efter sol kommer regn :-). Ibland måste man göra tråkiga saker också. Hoppas ni får kul på bulltofta. Kram ann

    SvaraRadera