tisdag 11 augusti 2009

GRATTIS GRATTIS MORFAR!

Idag blir det kalas med SMÖRGÅSTÅRTA! Minst sagt underbart! Gott som FAN är det! Först ska vi å på lägenhetsvisning, hoppas det är fin och att vi får den iså fall.. annars kan det ju va så! HAHA..

Detta är tredje visningen vi får, andra i det området vi absolut vill ha så vi får hålla tummarna... lite svårt att göra det när jag skriver så jag väntar! Förlåt var tvungen.. väldans torrt idag!

Karn och Maja är över på mobbe och handlar frukost, kaffet är påsatt och nu tänkte jag ta mig tio minuter vid datorn. EN SÅN FRIHET! HAHA!

Fan säger jag bara, det ska regna på torsdag då vi ska till Bakken, piss i skiten.. vågar inte svära med. Dem kanske anmäler mig! Jag måste sluta svära, jag är bäst på att svära. Undrar när Maja kommer börja uppfatta ord... hon har börjat dra upp benen mot magen när hon ligger på magen så nu är det nog snart dax för henne att börja krypa! Det är det mest underbara att se när hon utvecklas, tänk er, för fyra månader sen exakt på dagen så låg hon fortfarande i magen. Min bebismage som bultade av värkar. Vid denna tiden var vi på väg in på förlossningen. Dem sa:

"Kom in när du har 3-4 min mellan värkarna och de vara i runt en minut." Vid denna tiden kändes det som värkarna varade 1,5 minut var minut..!

Men det gick fort.. hon är ju född 16,40 så jag ska inte klaga. Har fått höra efteråt att min förlossning varit väldigt snabb.. och jag är nöjd med den. Doktorn sa det att nästa gång får jag hålla mig nära sjukhuset för då kommer det gå undan! Men mammas två gick fort med så.. och inte för att snacka om mormors.. mamma är född ungefär en kvart efter att mormor kom in på förlossningen så det ligger väl i släkten!

Ja detta kan man prata om i evigheter ju.. världens roligaste samtalsämne!
Men nu är det frukostdax!

Puss på er!

Ps. Underbart med gubben hemma!

Mormor och morfar med Maja!

1 kommentar:

  1. Hoppas det var trevligt i Kåseberga. Ha en trevlig dag. kram ann.

    SvaraRadera