söndag 2 augusti 2009

Godmorgon!

När jag var nere i tvättstugan igår och skulle hämta det sista så hade strömmen stängts av så handukarna som låg i en maskin gick inte att få ut, därför var jag tvungen att gå upp med Karn imorse.
Tyckte det var lika bra att hålla mig uppe nu. Har lagt in den rena tvätten och gått o pillat här lite. Maja somnade igen efter att sett lite morgontv. Tessan ligger på soffan halvvaken, ska göra frukost nu så dem kan vakna.

Jag måste hinna köra ett varv med dammsugaren innan vi ska upp i stan. Tessan ska på arbetsintervju klockan elva så jag och Maja följer med och går en runda på triangeln under tiden. Hoppas vädret spricker upp, då hade det varit lite roligare att gå i stan. Men jag har ju mina underbara gummistövlar och min regn-poncho, så jag klagar inte!

Nu när jag fått kaffe i systemet känns dagen mycket roligare! Power of the mind eller är det power of koffein? Whatever, så länge batterierna laddas så struntar jag i hur de laddas!

Och vet ni vad?
INGEN måndagsångest idag! Det var något nytt!

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar