söndag 16 augusti 2009

Snabbbesök!

Mormor tittade in på en liten snabbvisit! Hon skulle lämna brobizzen som David lånat i torsdags när vi var på Bakken. Imorgon ska mamma, jag och Maja till bvc en runda för att väga och mäta. Jag tror britt-Marie (vår sköterska) är på semester så det blir bara vi själva.

Sen skulle mamma handla flyttkartonger. HOPPAS HOPPAS HOPPAS dem får sin lägenhet imorgon. Får dem den de vill ha så kan vi låna deras flyttkartonger när vi flyttar, vi har iofs lådor på vinden men vissa av dem är inne på sin 4:de flytt och är knappt hela.

Ja jag har flyttat allt för mycket i mitt liv, jag tror jag har svårt för att hitta något som känns bra. Konstigt det där, folk snackar om att få ro i själen och så.. undrar om det kan vara något sånt..vill inte grubbla i det för mycket. Man kanske väcker något till liv.

Karn börjar jobba imorgon, han har bara tagit en veckas semester eftersom vi ska åka till Thailand en hel månad i mars/april. Det ska bli så jävla gött o komma iväg. Man har ju vant sig vid att åka ner där en gång om året, ja det är konstigt hur snabbt vanor etablerar sig!

På tal om vanor så har jag varit rökfri i över ett år nu! GRATTIS MARIA!
Maja hjälpte mig dock så jag får väl tack henne mest!

Nu ska vi bara kicka Karns snus-addiction.. det blir väl en utdragen och smärtsam pärs.. om ens möjlig! Men jag är glad att han håller sig ifrån cigaretterna. jag blundar för hans feströkande!

Söndagsångesten infinner sig tyvärr idag. Jag har städat och känner att dagen bara är bajs. Nu ska jag städa toaletten för att sen ta mig ett skönt bad och försöka vända denna kärra runt!

Puss på er mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar