måndag 31 augusti 2009

IKEA IKEA thank GOD for IKEA!

Idag har vi varit på Ikea och handlat lite!
Jag har handlat lådor till Majas byrå som ska fungera som strumplådor och lite annat smått och gott.
Jag har handlat en sådan tygkorv typ man kan ha i badrummet där vi har Majas badankor med även mammas peelinghandskan och raksaker.. pappa är inte mycket för peeling!
Sen har jag handlat sittkudde till hennes stol så hon sitter bra upprätt och bekvämt! Men en fin groda som motiv, samma groda har jag köpt i en serie som fungerar som så att man hänger den på väggen så kan man ha småsaker i. Just nu har jag hängt den i vår hall med lite aktuella mössor i nu när vi bor kvar där. Sen när vi flyttar så ska den i på hennes EGNA rum! Kommer bli så fint.
Idag när vi var där så hittade vi även vilken matta hon ska ha och lampor. Jag längtar så jag spricker efter att flytta nu. Ska bli så skoj.

Nu ska jag laga cevapi, Karn springer och tvättar och Maja glor på tecknat i vardagsrummet. Sen blir det kaffe med Mia och Micke!

Trevlig kväll på er allesammans!

1 kommentar:

  1. Ni verkar till att ha haft en bra dag. Kram ann.

    SvaraRadera