torsdag 27 augusti 2009

Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs och jag!

Imorgon ska jag försöka roa mig. Jag har faktiskt roat mig idag. Känns fel att skratta när man precis har gråtit..
Varit ute i stugan hela dagen och roat mig med min mamma. MYCKET TREVLIGT! Trodde jag stod min mamma nära innan jag fick Maja men tänk så mycket närmre vi kommit varandra på fyra månader. Man blir ju beroende.. som det vore ett mjölkchoklad!

Jo, imorgon ska vi, mamma och systeryster umgås HELA dagen! Saken är den att Tessan tagit ledigt imorgon för det var ev. G-mormors begravning då så hon behöll den dagen så vi ska ut och roa oss. Riktigt härligt fredagsmys.

Vi ska ströva runt i härliga Lunds stadspark.. hade jag tänkt iallafall!
Äta mukj-glass (!)
Njuta av solen och min lilla solstråle, hon lyser fast himlen präglas av moln.
Dricka kaffe på systers uteplats.. mamma ska bestämt rensa ogräs har jag hört rykten om!

Sist jag rensade ogräs var på långfredagen.. det var nog det som startade mina värkar! Ligga på alla fyra i rabatten är alltså att rekommendera om du vill föda barn!

Nu ska jag och gubben ta detta kalas till sovrummet!
Sov gott och dröm sött allesammans!

Ps. Haggan på TV3:s grannfejden är ju tragisk!

PUSS

1 kommentar:

  1. Härligt att bli jämförd med ett mjölkchoklad. Jag älskar choklad. Puss gumman, ses sen.

    SvaraRadera