lördag 1 augusti 2009

Ute på vift!

Idag har vi varit ute på vift! Ja, hemma hos pappa en stund. Sen en stund hos kusin Benjamin. Sen hem, mamma har vilat middag med Maja!

Karn ska göra stan osäker ikväll tillsammans med Krille, Andy och Bengan. Ska bli en kul återberättelse detta o höra imorgon!

Själv blev jag bjuden att mysa med grannarna så jag och Maja tänker stanna här på hemmaplan.
Mår inte bra idag, mensvärk uta helvete och illamående parallellt med yrsel. Väldans konstigt detta.. Jag har glömt hur jävla obehagligt och fitttråkigt det är med mens. JA förlåt att jag svär men det är en sån dag idag. Man kan inte alltid vara glad, ibland känns allt bara åt helvete fel.

Så för att inte sura ner er tillvaro återkommer jag imorgon med förhoppningsvis bättre humör.

Puss och kram, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar