måndag 21 september 2009

Daggmask

Ungen ligger nere för första vännan!!

HA, nej men Maja har somnat nu efter att varit vaken sen älsklingen gick imorse. Hennes mamma var alltför trött för att gå upp men Maja tyckte det var dax att vakna.

Sitter inmurad i vardagsrummet. Persiennerna är nerdragna och det känns så ruggigt..vänta ska öppna upp här lite..så.. Mycket bättre, jag kan andas!

Idag vet jag inte vad som står på agendan.. Kanske ta en prommis eller bara vara hemma med lilla ängeln. Hon har börjat halvkrypa så det hade varit mysigt att stanna hemma och träna lite. En sak är iallafall säker, hon ligger inte själv i sängen längre. Det har hon inte gjort på en vecka. Då ramlar hon ner. Lilla falukorven far åt höger och vänster.. Eller man kanske ska kalla henne daggmask, hon slingrar sig så.. nä jag är rädd för daggmaskar. USCH äckliga djur. Karn får bära mig när det stora daggmask-genocide pågår.

Äta lite kanske.. magen viskar till mig..
Mmm.. en kopp kaffe och en mackis! Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar