tisdag 29 september 2009

NAVELPILL!

Idag ska jag skriva VLUkontrakt med Ismet, vår MKB värd. Det är så målarna kan komma till och börja måla vårt nya alldeles underbart stora vardagsrum! Jag hoppas det går fort. Sen nu på torsdag får vi nycklarna! Jippie! Sen börjar vi så smått nu i helgen. Vi kan inte precis flytta mycket om Maja är med. Med henne i bilen plus vi två så får vi plats med två flyttlådor OM vi har tur! Så jag ska lämna hennes till mamma nån timme på lördag så man får något gjort.

Ska upp i stan sen och träffa min syster, henne har jag inte sett på länge. Hon är allt för upptagen nuförtiden tycker jag. Menmen, hon pluggar ju och har tagit till sig att vara förman på kåren så då har man väl häcken full! Men hon är så duktig så som klarar att balansera så många saker!

Maja ligger och sover, jag sitter mest och pillar mig i naveln. Det finns ingen disk att diska, kunde kört en runda med dammsugaren men då väcker jag kanske henne och hon ska sova LITE till. Får nog nöja mig med min navelpill tills vidare!

Pillipill på er!

2 kommentarer:

  1. Kan avslöja som först, att ni fått nycklarna redan. GRATTIS. Puss mamma

    SvaraRadera
  2. Fräsch du e som sitter och pillar naveln för fullt ;)

    SvaraRadera