fredag 18 september 2009

HOTTIE HOTTIE!

  • SATC 2
  • The Twilight Saga: New Moon
  • The Twilight Saga: Eclipse
  • Transformers: revenge of the fallen
  • Harry Potter and the deadly Hallows part one and two
  • Flickan som lekte med elden
  • Luftslottet som sprängdes
  • Sommaren med Göran
  • Surrogates
  • Fame
  • Terminator Salvation
  • The Box

Så många filmer jag vill se och så lite tid.. eller nja.. tid är ju faktiskt allt jag har nu. Men att få 100 minuter sammanhängande egentid att se film är ju en annan femma. Men jag ska väl snart börja trimma ner listan, en efter en.

Längtar mest efter Twilight för den kärlekshistorien är så fallande i smaken. Inte samma sentimentala skit utan lite mer invecklad och svår.
Plus att Robert Pattinson och Kristen Stewart är så fukking snygga så jag trillar ju av pinnen!

På tal om pinnar som är snygga så kom min karl precis hem så jag ska attackera honom i soffan nu...

Ps. Det är fredag i dag!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar