fredag 4 september 2009

Jag ville bara dela med mig av...

Ibland önskar jag att jag helt missat alla bra filmer och serier.

Sagan om Ringen trilogin, Harry Potter vad fan nu 8 delar film heter eftersom det ska göras om till 2 sista filmer. Ottologi?! Star Wars, O.C, Greys, LOST, Twilight, Imaginary Heroes och ännu ännu mer.

Jag vill se allt detta på en gång. Fastna i en alldeles underbar filmvärld och leva på den magin för alltid. För man är en helt annan person när man sett en bra film. En bra film gör dig en bättre människa. Så fungerar film för mig. Jag ser film för att fly, fly tillvaron. Inte kanske alltid för att den är sämre men jag tror det ligger i människans natur att vilja fly. Iallafall för en kort sekund.

Att kunna drömma sig iväg och fantisera om hur det skulle vara... my personal brand of heroin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar