torsdag 3 september 2009

Städnoy nit noy!

Fick städat litegrann. Vi har en oväntad nattgäst idag! Väldigt trevligt. Nu ska jag ta ett nattmål, ja jag vet.. VÄLDIGT ONYTTIGT men jag blev hungrig.

Imorgon ska jag upp samtidigt som Karn för folk ska titta på vår lägenhet. Och jag kan ju inte ligga och sova när dem kommer! Sen ska jag och Maja till BVC för smakportion seminarie eller vafan man kan kalla det. Maja är ju en månad äldre än dem andra bebisarna där så vi har ju tjuvstartat lite! Men kan väl vara trevligt ändå. Plus att jag ska ta en vikt och lite så på henne.
För övrigt är det fredag imorgon, min favoritdag!
Nu en macka.. sen ska jag försöka somna. Vilken JÄVLA helvete det ska vara då.
Godnatt mina 9 dagliga läsare! Kram

3 kommentarer:

  1. Hej Maria ville bara meddela att jag är en av dina 9 läsare :-) kanske du tycker det e kul om du vet vem dom är....Grattis till lägenheten, nu har ni mycket framför er men bara roligt kan jag tänka mig hälsa gubben och er lilla sessa Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej! Va roligt att veta absolut! Tack så mycket, det ska bli skoj att fixa och dona med den nya läenheten. Ha det så bra. Krama lilla Minnea från oss. Kram

    SvaraRadera
  3. Mamma är också en flitig läsare. Puss

    SvaraRadera