fredag 11 september 2009

Fläskiga myggbitna idolkändisar med gröna BORAT-tangatrosor!

Rapportering från stugan nu då här dax på en fredagkväll. En alldeles fabulös fredag kan jag tillägga! Idag fyller Maja för övrigt 5 månader och det har vi firat. Mamma har sjungit för henne såklart! Tönna mamma..:)

Vi bestämde oss för att åka buss ut till stugan så vi bägge kunde dricka. Så nu har vi avnjutit en god middag tillsammans med mamma och Jan. Fläskfile Wellington, Maja har ätit pasta med kyckling.. OM hon tycker det är gott!

Mysigt i soffan till idol och nu börjar Kändisdjungeln med Karn och Jans favorit Tilde De Paola!!
Mammas favorit är David Hellenius fast han är ju inte med i tävlingen men det gör nog inget!
Jag tror min favorit blir Pippi!
Majas favorit är nog fortfarande mamma!

Trevlig fredag mina vänner!
MYSFAKTOR 10++!

3 kommentarer:

  1. själv tillbringade jag den timmen när programmet gick i sängen med min favorit :-). Ha ha ha, tro nu inte det är Rolle utan naturligtvis Minnea. Kram ann.

    SvaraRadera
  2. Tack för en mysig kväll med god mat. Hoppas det gick bra på bussen hem. Det blev väl inget sjungande då, "hjulen på bussen snurrar runt runt runt". Ha en bra dag, glöm ej att packa.

    SvaraRadera
  3. ANN

    Va mysigt! Hoppas ni sovit gott!

    SvaraRadera