söndag 27 september 2009

Söndagsmyspys!

Jag har kommit på att vår lilla familjenhet är väldigt annorlunda.
Karn kallar oss lite bohemer.
Vi äter alla mål per dag fast lite senare än alla andra
Vi är dem som yrar omkring 10 minuter innan stängning på malmborgs
Vi lyssnar på HÖG hiphop i bilen OCH Maja somnar till detta
Vi är uppe sent och trotsar våra morgontrötta själar trots vi måste gå upp tidigt

Vi gör en massa konsitiga saker som alla andra kanske inte gör.
Eller så är vi andra rätt lika. Men ibland känner vi oss väldigt annorlunda.
Ibland så vill man snöa in och vara mer ordinär men nästan direkt kommer vi på hur tråkigt det är.

Så då är vi oss själva, lite mer knasiga, kanske lite bohema. Men vi trivs. Vi funkar!

Söndagstvätt är förbi och vi har tillbringay en underbar eftermiddag hemma hos Linda och Danne och deras Liam i Lund. Väldans goda varma mackor och mycket goda negerbollar! tack för en trevlig söndag!

Nu väntar sen middag (HAHA) och sen soffmys! Nu ska jag mysa med min lilla ängel!
Puss och kram

1 kommentar:

  1. man får ha vilken livsstil man vill bara ingen blir påtvingad den. Så låt maja utveckla sin egen personlighet utan att propsa på henne er. fast det tror jag aldrig ni skulle göra. Sen är ju chansen ganska stor att hon blir som er. fast våra tre har väldigt olika personligheter tycker jag. Kram Ann

    SvaraRadera