onsdag 16 september 2009

PLING PLONG KLOCKAN ÄR ÅTTA!

DING-DONG!
Klockan slog åtta. Majas huvud landade på kudden!

Detta är andra dagen det går bra att natta henne i tid. Ända sedan jag sa på BVC att hon somnar åtta så har hon trotsat och hållit sig vaken fram emot halv elva..:=)

Innan dess har hon och jag varit ute på en mysig höstpromenad. Vi gick en ganska lång runda och sen våldgästade vi Ann och Per, Ann är Andreas mamma.

Det var mysigt att gå med Maja, jag har henne på magen i bärselen. hon väger ju bara 7 kg! Jag ska försöka gå ut med henne lite oftare.. jag vågar inte säga varje dag för min självdiciplin är lika med noll men jag ska försöka!

Imorgon ska jag, Maja och mamma åka och bada! Ska bli skoj! Vi får se om vi tar Kockums eller åker ut till Oxie.


Men nu ska jag skratta åt alla idioter i Idol! För visst är det en hel del idioter därute! Men hade dem inte funnits hade jag inte fått mig ett gott skratt! Och är livets dryck att skratta så är jag en alkoholist!

God Afton!

2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan. Vill bara upplysa er om att Oxiebadet är stängt på grund av renovering så det får nog bli kockums. Kram ann.

    SvaraRadera
  2. Aha, tackar Ann. Får se oss omkring då.
    Kram

    SvaraRadera