söndag 6 september 2009

Thai o bowlingdrömmar!

Ytterligare en söndag är förbi. Det har tvättats, det har städats och nu på kvällskvisten har det ätits god thaimat tillsammans med härliga grannar och Krille. Mycket skoj var det! Jag har inte sett Krille på länge så det var roligt! Blev en massa skitsnack! Bestämde bland annat in att vi ska bowla. Ni vet det är ju till att planera in allt ett bra tag i förväg. Och Krille satt och skrattade åt mig och Karn i bilen nu när vi lämnade honom.. vi var helt upphetsade för denna bowlingdejt! Det är ju det första jag kommer göra för mig själv sen Maja föddes! Ska bjuda med min syster och Andreas tänkte jag!
Vi får hoppas på att Majas mormor kan passa henne den dagen vi bestämde bara. Annars får vi planera en annan dag!
Sov gott på er. Det ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar